Välkomna till vårt bokningssystem

Här bokar du plats till vald grupp genom att betala. När betalning skett läggs gymnasten automatiskt in i den valda gruppen.

Obs! Du måste logga in för att se tillgängliga platser i respektive grupp - annars ser du endast "Ej öppen".

Använd den mailadress som är inlagd i SportAdmin.

Hur man bokar:

Befintlig medlem:

Har du redan ett konto klicka på den blå knappen "Logga in".

Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden.

Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.

Klicka på "Boka" längst ner.

Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny användare:

Klicka på den blå knappen "Logga in ". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Du får nu en engångskod via mail till din e-postadress. Skriv in engångskoden. Därefter väljer du vilken medlem du vill boka in.

Klicka på den grupp du vill boka. Klicka på "Boka" längs ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Ångerrätt
När ni har bokat en grupp blir ANMÄLAN BINDANDE och betalning av avgiften sker via kortbetalning i samband med bokning. Avbokning utan kostnad kan göras inom 14 dagar efter genomförd bokning. Därefter tas en avbokningsavgift ut på 50 kronor.
Avbokning ska göras via e-post till info@huddingegf.se.

Återbetalning
Återbetalning efter att ångerrätts-tiden gått ut sker enbart mot sjukdom och ska intygas av läkare.

Kontaktinformation:

info@huddingegf.se